reis en aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu reis en aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

reis en aankomst

Door: jennieengertjan

12 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

na een lange reis ( voor gert-jan veel te lang, die was het na 4 uur al zat) aangekomen in australie.
hebben moeten haasten om het vliegtuig naar sydney te halen, want het vliegtuig naar singapore had vertraging. maar het is gelukt.
leen stond ons op te wachten op het vliegveld, en vandaar direct naar het
huis van leen vertrokken. het was al avond toen we er aankwamen. jenie goed geslapen, gert-jan minder, heeft last van jet-lag. als verrassing kwamen deze dag de zoon willem-jan met de kinderen enlkele dagen op bezoek. we zijn was rondgereden in de buurt, en zijn vanmiddag bij het strand geweest om naar willem=jan zijn surfkunsten te kijken. nu gaan we eten (lam) met elkaar, dus ik stop er mee, tot snel

• 12 Maart 2011 - 07:23

Threa En Natalie:

We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen! Misschien voor Gertjan een idee om melatonine pilletjes te kopen (ook voor de terugweg) Natuurlijke pilletjes, die helpen om weer snel in je slaapritme te komen, dus tegen de jet-lag helpen.
    Veel plezier daar!

• 12 Maart 2011 - 18:57

Veel Plezier:

Hallo Gert-Jan en Jennie,

Wij wensen jullie vanuit een staalblauw kaunertal heel veel plezier in Australie. Wij genieten hier van de mooie dagen, vakantie zit er niet in maar bij ons op het terras, voelt het zo, en op de gletscher is het nu aangenaam warm om te skien
    Geniet vollop van jullie reis, wij zullen de verslagen volgen en hopen van jullie later het hele verhaal te horen

Reggi, Andreas, David en Lisa

• 12 Maart 2011 - 19:26

Nelly En Leen:

We hebben jullie gevolgd op de door Gerard aangeraden website. Zodoende wisten we precies waar jullie waren. Fijn dat alles goed is gegaan. Heel veel plezier!

• 13 Maart 2011 - 12:04

Gerard En Betty :

Vandaag de 13e maart. Gert Jan van harte gefeliciteerd met je (volgens ons 56 e?) verjaardag. We wensen je een mooi, gezond en goed nieuwlevensjaar toe. Maak er een mooie dag van want niet iedereen viert zijn verjaardag in Australië.
    Het ga jullie goed.
    Groet aan Leen en zijn familie.

Gerard, Betty, Marco, Ruben, Nathan en Eva

• 13 Maart 2011 - 13:40

De Jojo's:

het is nu half drie in de middag in Nederland dus de verjaardag is in Australië voorbij. nou hier nog niet!, dus we nemen er vanavond nog eentje op je verjaardag. Gefeliciteerd!!
    groetjes van de jojo's

• 13 Maart 2011 - 14:34

Je Zus Ina En Koos:

ik doe geen hoofdletters.
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het is hier nog middag dus dat kan nog wel.
    een goed jaar toegewenst.
    hoe is het allemaal, zijn daar mooie vogels? ik vond de vogels zo mooi of waren die alleen in sussex.
    heb je al kangaroes gezien ?
    ik zou graag bij jullie willen zijn, maar die afschuwelijke reis moest er niet wezen, daar weet je nu alles van.
    ik ga straks naar de kerk, vanmorgen hebben we via intenet de bevestging en intrede van ad vatenhoud gevolgd en dat was heel goed te volgen in den haag.
    beeld en geluid was dat.
    ik ga weer stoppen, volgende keer meer.

• 13 Maart 2011 - 15:58

Leo En Heleen:

Hallo Gert-Jan en Jennie daar aan de andere kant van de wereld. Gert-Jan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, is inmiddels bij jullie voorbij, maar hier is het 17.00 uur. We hopen dat je daar een leuke dag gehad hebt, om niet te vergeten. Je 56e verjaardag vieren in Australië! Fijn dat de reis goed gegaan is.
    Je kan lekker uitrusten, dus die jet-leg zal ook wel goed komen. Geniet van alles, heel veel liefs!