op weg met de camper van leen - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu op weg met de camper van leen - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

op weg met de camper van leen

Door: jennieengertjan

28 Maart 2011 | Australië, Gerringong

bijna is het zover en gaan we samen met de camper van leen op weg.
we gaan richting het zuiden en hopen
zaterdag weer terug te zijn. we weten niet ofdat we tijdens onze trip kunnen webloggen dus we zien wel. gisteren naar de kerk geweest. er was dopen. een bijzondere ervaring dit mee te mogen maken.
's middags pam opgehaald en wilden we gaan wandelen in the rainforrest.
helaas was de weg gesloten. de wegen waren nog niet geruimd ivm de vele regen die men hier heeft gehad in de tijd dat wij naar het westen zijn geweest. het moet hier bar zijn geweest, wij waren toen gelukkig niet hier maar bij het mooiere weer.
ik heb net een telefoontjs gehad dat de camper klaar is ( hij moest nog een beurt hebben) dus ik ga het leen vertellen. die is dus weer foetsie met gj. nou groetjes aan iedereen
en tot horens . jennie

• 28 Maart 2011 - 08:36

Nelly En Leen:

Leuk hoor om jullie reisverslag te lezen. Wederom hele fijne dagen gewenst! En Gert Jan links rijden is zo geleerd volgens Leen.
    Liefs