laatste zondag in australie - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu laatste zondag in australie - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

laatste zondag in australie

Door: jennieengertjan

10 April 2011 | Australië, Gerringong

hallo allemaal,
hier waarschijnlijk het laatste verslag uit australie, want morgen moeten we al vroeg gaan wandelen op 7-miles beach met de wat ouderen omdat we de rest van de dag waarschijnlijk het messt zittend in het vliegtuig zullen doorbrengen.
we zijn al ingecheckt dus dat is al geregeld.
morgen om plaatselijke tijd 15.15 hopen we te vertrekken uit sydney en zoals het er nu naar uitziet is de aankomsttijd van 7.10 dinsdagmorgen niet veranderd.
eigenlijk heb ik ( jennie) nog helemaal geen zin om al terug te gaan.
we hebben hier een geweldige tijd gehad, en zijn helemaal eens losgekomen van al onze zakelijke en prive beslommeringen. maar ja, het is niet anders en thuis wacht het thuisfront ook weer op ons, en natuurlijk zien we ook die weer graag terug. je leeft eigenlijk tussen twee werelden, dat zal dus straks even wennen zijn.
gisteren zijn op kadootjes uit geweest maar nog steeds niet helemaal geslaagd. misschien op het vliegveld we zien wel nou tot ziens dan maar, de rest vertellen we zelf thuis wel, doeiiii jennie ( gj)

• 10 April 2011 - 06:03

Ina:

gelukkig, het is bijna zover.
    we missen jullie gezelligheid aan tafel.
    ik had gedacht jullie op te komen halen maar helaas.
    koos mag even geen auto rijden en aangezien onze chaffeur in australie zit komen we maar niet, dat is niet erg want het is wel heel vroeg.
    het is nu acht uur we gaan lopen naar de kerk.
    vorige week zijn we niet gegaan omdat het nogal regenachtig er uit zag.
    een goeie reis en hou je maar haaks gertjan.
    liefs.

• 10 April 2011 - 07:22

Nico & Hilly Visser:

he is dat ff balen voor jullie,het is denk ik om gevlogen deze vakantie
    Maar ja zoals je zegt het thuisfront wacht ook weer op jullie.
    nou heel veel sterkte met de lange zit naar huis.
    een behouden thuiskomst gewenst
    zie jullie hier weer in hardinxveld
    groetjes Nico en Hilly

• 10 April 2011 - 07:22

Leo En Heleen:

Hoi,
    We wensen jullie een heel voorspoedige terugreis en hopen jullie binnenkort weer te zien!

• 10 April 2011 - 09:43

Lennert En Lieske:

Dat doet me goed om te lezen dat jullie een "geweldige" tijd hebben gehad! Het is hier ook naar wens gegaan. Spreek direct met Leen af voor volgend jaar kun je er alvast weer naartoe leven ;-) Wij wensen jullie een prettige reis (beter als de heenreis)! Fijn als jullie weer heelhuids hier zijn. Liefs Len en Lies.