gepakt en reisvaardig - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu gepakt en reisvaardig - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

gepakt en reisvaardig

Door: jennieengertjan

11 April 2011 | Australië, Gerringong

het is nu bijna 10 uur in de morgen.
we zijn niet gaan wandelen omdat het mooi weer was en ik het bed nog wilde verschonen en wassen.
leen gaat voor een paar dagen naar barbera en blijft dus in sydney.
nu is het bijna droog en kan ik het bed weer opmaken. dan hebben we alles weer netjes en schoon achtergelaten (voor de volgende keer)
we gaan met een uurtje weg, dus dit is nu echt het laatste reisverslag.
we hopen met Gods onmisbare bescherming morgenochtend weer veilig in Nederland aan te komen.
we verlangen natuurlijk erg naar jullie.
alle mensen die gereageerd hebben op onze reisverslagen, ontzettend bedankt, het hield de lijn met het thuisfront open. ook van deze reakties hebben we genoten. het heeft ons goed gedaan te merken dat we niet uit jullie gedachten zijn geweest. nu stop ik hoor, doeiiii