Twizel - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Twizel - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Twizel

Door: Jennie

04 November 2013 | Nieuw Zeeland, Twizel

Twizel, 5 november 2013.

Hallo allemaal,
We gaan weer een poging wagen om je bij te praten.
Foto's versturen gaat erg langzaam, en mislukt vaak.
Dus we gaan proberen er 2 te sturen als het lukt.
We zijn nu in Twizel. We zijn daar zaterdag aangekomen en blijven daar
tot morgen (woensdag) dan gaan we naar christchurch de camper inleveren en voor 1 nacht in een motel/ hotel omdat we donderdag om 11.05 hopen te beginnen aan de thuisreis. Nu eerst even vertellen wat we na het laatste bericht hebben gedaan. In Wanaka was het geweldig. We zin daar 2 nachten gebleven. De tweede dag zijn we naar Arrowtown geweest en naar Queenstown. Arrowtown was een heel bijzonder authentiek plaatsje.
Queenstown is een wat grotere plaats, maar van deze tijd.
Daar langs het meer en de boulevard gewandeld en toen weer terug naar Wanaka. Op de heenweg hebben we een pas gereden en hadden we onderweg sneeuw. Wat denk je daarvan. Was erg mooi en erg apart. Sneeuw en zon
binnen 2 uur tijdverschil. Op zaterdag vertrokken naar Twizel. Een erg leuke camping in het dorp, dicht bij de winkels,restaurant en kerk. Op zaterdag wat rondgekeken, het was prachtig weer en een schitterende omgeving. S'avonds uit eten geweest in de pub, was erg lekker. Opzonden eerst naar de dienst.
Dit was een gospel dienst met avondmaalsviering. Erg interessant om mee te maken. Daarna naar lake takapo gereden en daarna naar mount Cook.
We troffen het, hij was helemaal uit de wolken. Wat een uitzicht. Maandag zijn we gaan vissen, en ja hoor zalm gevangen en 's avonds opgegeten. Nog nooit zulke lekkere zalm gegeten. Op dit moment weer aan het vissen, want we hebben een vergunning tot 11 uur vanmorgen. Lekker ontspannen in een sprookjesachtige omgeving, en mooi weer. Wat we vanmiddag gaan doen weten we nog niet, we zien wel, vanavond koffers inpakken en dan morgen op weg naar christchurch en onderweg nog hier en daar rondkijken.
Ik weet niet of ik nog een keer de kans heb om een stukje te schrijven dat zien we wel. In ieder geval hopen we jullie vrijdag als weer in gezondheid terug te zien. Groeten van ons allen. Jennie

• 04 November 2013 - 22:55

Heleen :

Hoi,
    Wat leuk om weer even wat te lezen, nog even genieten, en dan je opmaken voor de terugreis, we hopen dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat jullie lekker kunnen slapen en je kunt vermaken! We wensen jullie een heel fijne terugreis en hopen jullie snel weer te zien! Groetjes Leo en Heleen

• 04 November 2013 - 23:29

Johan:

Klinkt goed. Lekker genieten! Fijne terugreis alvast toegewenst!!

• 04 November 2013 - 23:30

Joke:

Ziet er idd mooi uit. Goede reis terug!
    Groetjes Joke

• 05 November 2013 - 17:57

Teus Overgaauw:

Wat een prachtig verhaal weer! Jullie hebben echt veel gezien! Sneeuw en zon op een dag is ook heel apart he! Hebben we een keer meegemaakt toen we van Italie naar Zwiterland redden over een bergpas! En forel vangen en dan zelf klaarmaken, heel leuk moet dat zijn! Maar nu de terugreis! Het is een lange zit, maar het heft jullie een schitterende vakantie opgeleverd moet je maar denken!
    Tot ziens in Nederland.
    gr. Teus

• 07 November 2013 - 17:50

Gerard&betty:

Wat een bijzondere reis maken jullie. Geweldig!
    Nu het einde inzicht komt is het dus echt even afkicken.
    Wij wensen jullie een veilige en goede reis terug.
    Doe aan Len nog de hartelijke groeten van ons

Lieve groet van ons