Via christchurch weer thuis - Reisverslag uit Giessendam, Nederland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Via christchurch weer thuis - Reisverslag uit Giessendam, Nederland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Via christchurch weer thuis

Door: Jennie

08 November 2013 | Nederland, Giessendam

Hallo allemaal,
Even een laatste bericht.
We zijn weer veilig thuis na een lange reis.
Woensdag middag in christchurch aangekomen,
We hadden helaas geen tijd meer om christchurchbte bekijken omdat de camper voor 15.30 ingeleverd moest zijn wat afweek van wat er afgesproken was. Later was niet mogelijk en wat doe je dan met vier volwassenen met allemaal koffers en een rolstoel.
Een taxi is dan ook geen oplossing en we moesten wel naar een hotel. Als we er niet voor 15.30 zouden zijn, kregen we heen transfer meer naarons hotel. Toen zaten we vast in de stad dus ik kreeg er wel de kriebel even van, maar ja. Hetis gelukt en we zijnn naar het hotel gebracht. Daar gegeten en laternheerljkmgegeten. Dan na 3 weken in het bed boven de cabine van de camper te hebben geslapen weerzin een normaal bed. Datvwaardeerbje dan weer dubbel. De volgende dag, donderdagmorgen moesten we uiterlijk 9.05 opnhetnvliegtuig zijn om in te checken. Gelukkig konden we alle koffers inleveren en was het niet nodig om ze in Auckland weer op te pikken en weer in te leveren omdat we met een andere maatschappijnnaar Hongkong moesten. Dat viel mee. Al,met al zijn we tot aan de landing 36 uur onderweg geweest, waarvan we er 26 van in een vliegtuig. 1,5 uur christchurch/Auckland, ruin 11 uur Auckland/Hongkong, dan nog ruim 13 uur Hongkong/ Amsterdam.. Daar tussendoor dus nog wachttijden en dan nog naar huis van Amsterdam. Iknheb niet veel geslapen in het vliegtuig, Gerdien ook niet veel, gertjan ging wel. Thuis gekomen eerste even slapen en dan nu het laatste bericht geschreven.
Het was een geweldige ervaring, en een bijzondere reis.
Allemaal bedankt voormjullie belangstelling. Het heeft ons goed gedaan, te merken dateer thuis mee beleeft werd.
Hartelijke groeten van ons allen.

Gert Jan, Jennie en Gerdien

• 08 November 2013 - 15:58

Teus:

WELKOM THUIS!!!!

• 08 November 2013 - 16:04

Heleen En Leo:

Hoi!
    Dan reageren we hier ook nog maar, ik denk dat je een van de weinige bent, die ook het laatste stukje van hun reis beschrijven, meestal komen ze thuis en vergeten ze het laatste stukje.
    We zijn blij dat jullie weer thuis zijn! Hopen dat je niet veel last van de lange reis hebt.We zien elkaar vast snel weer! Groetjes Leo en Heleen.

• 08 November 2013 - 16:31

Johan:

al gesignaleerd! welkom terug!volgende keer gewoon ff naar christchurch. of je gaat gewoon hier naar de kerk... ;-)