Drakensbergen - Reisverslag uit Giessendam, Nederland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Drakensbergen - Reisverslag uit Giessendam, Nederland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Drakensbergen

Door: Jennie/Gert-jan/Tini

19 Oktober 2014 | Nederland, Giessendam

Hallo allemaal,

Hier het 2e reisverslag.
Foto's toevoegen lukte echt niet op de vorige bestemming St.lucia. Ga het zo dadelijk ongewenst proberen.
Ben gestopt toen wij op herbouwt stonden de gaan varen en nijlpaarden, krokodillen enz. Te bekijken was niet zulk mooi weer toen,
Maar toch heel veel gezien. Prachtig. Visarenden prachtige vogels, mooie vergezichten. Daarna nog een zulu-dorp bezocht. Was ook interessant. Wilde ,s avonds nog even een verslag maken omdat we daar wel verbinding hadden. Had erg mooie foto's gemaakt en wilde deze nog even op de iPad zetten. Toen wiste ik alle foto's van mijn cd kaart voordat ik ze op mijn iPad had gezet. Kan hiervan dus geen foto's sturen. T/m krugerpark stonden ze al op mijn iPad gelukkig. Tini heeft veel dezelfde foto,s gemaakt als ik die gebruik ik dan later maar. Vanuit St. Lucia verdergerist naar Durban. Was niet zulk mooi weer toen. Wel een grote stad met mooie gebouwen. Een heel mooi onderkomen die avond met een kapel op het park. Onderweg heel veel moois gezien. De volgende dag weer verder en zijn aangekomen in underberg in de Drakensbergen. Een prachtig gebied. Onderweg nog in een township van de zulu's een rondleiding gehad, en gestopt bij een prachtige waterval. Wat een land, wat een verschillende natuur. Nu is het prachtig weer en vanmorgen naar de kerk geweest in underberg. Vanuit ons hotel een rit van bijna 3 kwartier. Maar zeer de moeite waard. Was een eucomenische dienst van alle kerken uit de omgeving. Dus alle rassen doorelkaar. Was goed om meegemaakt te hebben. Was een spreker die op zijn 20e tot geloof gekomen was en nu over heel de wereld Gods woord verkondigd. Zijn voornaam was Steve. Zal proberen te achterhalen hoe zijn hele naam is. Kunnen jullie zijn verhaal zelf opzoeken op internet. Zit nu op terras te genieten van de mooie natuur. Ga zo dadelijk thee drinken bij Tini in haar appartement. De zou een 1 persoonskamer moeten krijgen deze reis, maar krijgt de mooiste appartementen. Moest meer betalen, maar dan krijg je ook wat. Nu ga ik weer stoppen en ongewenst proberen wat foto's bij te sluiten.
De groeten van ons drieën alles ok hier. Ik hoop bij jullie ook. We wensen jullie een goede zondag toe.

• 19 Oktober 2014 - 17:10

Gerard:

hallo daar,
    Foto's staan er op. mooi hoor. Ik kreeg je bericht per sms en Ma was hier net. Kon ze ook even meelezen en kijken. Veel plezier en groeten van ons allemaaaaaal.
    Gerard

• 20 Oktober 2014 - 17:43

Lia Van Houwelingen:

Hoi Jennie, Gert Jan en Tini,

Leuk om jullie reisverslag te lezen. Wat een immens standbeeld van Mandela! Tini, zijn dat jouw schoenen ter vergelijking erbij? Ik lees in het verslag van Jennie dat je de mooiste appartementen krijgt. Dat is boffen, zeg!

Geniet van alle Zuid-Afrikaanse indrukken en de hartelijke groeten uit Hardinxveld voor jullie
    van
    Lia