Van tea gardens naar Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Van tea gardens naar Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Van tea gardens naar Alice Springs

Door: Jennie en Tini

13 November 2016 | Australië, Alice Springs

Na een perfecte vliegreis, aangekomen in Sydney en overnacht in het Ibis budget hotel omdat we vrij laat landden. Goed geslapen en de volgende morgen ontbeten, samen met Leen, die ook die morgen aankwam om ons op te halen voor koffie bij Barbara.
Na de koffie en de bezichtiging van het nieuwe appartement van Barbara en Daniël op weg naar Tea gardens, waar Leen een nieuw huis heeft betrokken 7 weken geleden.
Hier 2 nachten geslapen. Tijdens deze dagen heeft Leen ons de omgeving laten zien. Het is daar prachtig. Zie foto's.
Omdat we zaterdag al vroeg moesten vliegen en de huurauto nog moesten inleveren, van vrijdag op zaterdagnacht weer in het Ibis hotel geslapen, wat dicht bij het vliegveld is.
Zaterdag naar Alice Springs gevlogen. Weer onze horloges verzet. Het is hier weer 1,5 uur vroeger als in Sydney?
Door de chauffeur al wat voorinformatie gehad tijdens onze trip naar ons hotel. 'S middags nog even met de shuttlebus naar het centrum. Was erg leuk maar ook erg warm....
Nu vanmiddag naar de flying doctors ... En morgen maandag tot donderdagavond op een trip naar ayers rock en kings canyon.
Dat was het even voor nu..... Later hopelijk weer meer...
Hartelijke groet, alles ok hier
GJ , Gerdien , Tini en Jennie.

• 13 November 2016 - 09:49

Daan En Teunie:

Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie en dat we zo op de hoogte blijven van wat jullie allemaal beleven. Het zal best mooi zijn wat er te zien is en allicht anders als in ons mooie dorp. Hier is alles rustig zoals we gewend zijn. Toch hadden we van de week iets wat jullie niet zullen meemaken: nachtvorst. Het is al weer voorbij maar toch. Geniet ervan, heb nog een mooie tijd met heel mooi weer. Groetjes, Daan en Teunie.

• 13 November 2016 - 22:05

Lia Van Houwelingen:

Fijn te lezen dat jullie goed aangekomen zijn in Australië. Leuke foto bij Schiphol en een hele mooie
    van het strand. Het is niet alleen een wereld van verschil qua afstand, maar ook qua temperatuur.
    Waar jullie de zonnebrandcrème nodig zullen hebben, zijn bij ons handschoenen en sjaal geen overbodige
    luxe. Ik ben benieuwd naar het volgende avontuur. Goede reis en de hartelijke groeten voor jullie vieren van Lia van Houwelingen

• 14 November 2016 - 09:00

Joke:

Het ziet er mooi uit daar. Geen last van de aardbeving gehad gisteren? Schijnt nogal heftig geweest te zijn.

• 14 November 2016 - 17:07

Gerard En Betty:

Hallo,

Geweldig al de foto's, ook die wij via de app ontvingen, vandaag.
    Goede reis verder met elkaar. Geniet ervan.

Lieve groet van ons.

• 14 November 2016 - 19:23

Cor En Annet:

Hallo vakantiegangers.

Wij vinden het heel fijn, dat jullie ons zo op de hoogte houden, en wij op afstand mee kunnen genieten van jullie ervaringen. Hier op het dorp is alles rustig. De winterkleding kan aan, afgelopen nacht gevroren en met al het blad is het uitkijken.
    Wij gaan vrijdag voor een weekje uitwaaien op Ameland. Verschil moet er zijn hoor.
    Nog een hele fijne tijd met elkaar, en tot horens.
    Lieve groet van ons.

• 15 November 2016 - 19:08

Anneke Bode:

Hallo vakantiegangers!

Alles goed daar? Wij hoorden zondag vd aardbeving in Nw Zeeland dus maakten ons wel even zorgen, maar naar Nw Zeeland duurt nog even hè? Dan zijn er hopelijk geen naschokken meer.
    Verder alles prima hier, echt herfstweer.

Fijne trip verder en Tini: bedankt voor de verjaardagskaart!
    Groeten van je collega's (waarvan er ook al enkele kwamen informeren of je nog niet in Nw Zeeland zat).