Bijpraten vanuit Andalsnes op zondag 3 juli 2022 - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Bijpraten vanuit Andalsnes op zondag 3 juli 2022 - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Bijpraten vanuit Andalsnes op zondag 3 juli 2022

Door: Jennie

03 Juli 2022 | Noorwegen, Åndalsnes

We waren gebleven met ons verslag dat we onderweg waren naar Namsos.

straks sturen we nog wat foto,s mee uit sandnesjoen, die waren nog niet beschikbaar bij ons laatste verslag.

Aangekomen in Namsos in een hut, zonder toilet en douche…

geen kookmogelijkheid in de hut… dat was afkicken van ons vorige hotel, toch erg leuk gehad hoor… wel erg warm… zijn zo’n beetje ‘s nachts ons bed uitgedreven. Toen na 1 nacht weer verder naar Trondheim. Alternatieve route genomen met een veerpont vanwege een wegafsluiting. Was geen verkeerde keus… prachtige route, alleen weggevlucht van onze lunchplaats vanwege super dazen….

Aangekomen in Trondheim een parkeergarage gezocht en gevonden… zulke kleine parkeervakken dat GJ weer via de passagiersaantallen uit de auto moest klimmen.

wel een prima kamer.

In de middag Trondheim ingelopen en de leuke gekleurde huisjes en een oude brug gefotografeerd en de Kathedraal van Trondheim.

’s Avonds nog net een plaatsje kunnen bemachtigen in een Italiaans restaurant… wat een drukte…

na een prima nachtrust onderweg naar Andalsnes waar we nu nog steeds zijn.

ze hadden slecht weer opgegeven… na een hevige regenbui onderweg, viel dat best mee en hadden we toch nog een prachtige reiswagen met onderweg een leuke stop op de dovrefjell en aan de weg van Dombas naar Andalsnes prachtige watervallen.

Vandaag Andalsnes even ingelopen.. daar stond een treinkaping.. echt apart. We staand op een fantastisch resort in een supere vakantiewoning. Genieten vandaag even van een rustdag.

morgen weer verder naar Geiranger via de trollstiegen, waar we 3 nachten hopen de verblijven…