zondag - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

zondag

Door: jennieengertjan

20 Maart 2011 | Australië, Gerringong

vandaag naar de kerk geweest in kiama, voor de dienst was er een ontbijt voor af met elkaar. een bijzondere ervaring. daarna koffie gedronken en even naar de oceaan gewandeld. het was prachtig. grote golven op de kust. daarna naar de plaats met the little whole. hier slaan de golvan in een grot in de rotsen. boven in die grot is een gat
en door dat gat spuit dan het water van de aceaan met een geweldige druk
omhoog. een prachtig gezicht.
vanavond gaan we dineren bij evelin
een kennis van leen. dus weer nieuwe mensen ontmoeten. morgen gaan we op stap tot en met vrijdagavond.
we trekken door de blue mountens het binnenland in eerst naar willem-jan
daarna in een huisje in forbes.
we laten het wel weer weten.
groeten ma ( en pa)

• 20 Maart 2011 - 16:19

Moe V W:

Hallo hier bericht van (O)ma. Ze heeft inmiddels alle berichten gelezen en de foto's bekeken. Ze begrijpt niet helemaal hoe het allemaal werkt maar vindt het wel erg interessant. Doet jullie allemaal de hartelijke groeten en natuurlijk het wees voorzichtig als je de binnenlanden gaat onderzoeken. Verder goede reis en ze zal het in de gaten houden als ze bij 1 van de kinderen is. doei, doei

• 20 Maart 2011 - 18:25

Jojo:

Jullie liggen op dit moment een lekker tukkie te doen. Hopelijk lezen jullie dit nog voor jullie weg gaan. We wensen jullie een goede reis en doe voorzichtig. Hoe lang is het rijden naar Willem-Jan.
    Wij zijn vanmorgen met Gerdien naar de kerk geweest en hebben tussen de middag daar gegeten. Heerlijke groentesoep (om maar op de eettoer te blijven) Na het eten zijn we daar met Gerdien op haar nieuwe fiets nog naar de kinderboerderij gewandeld, wat Jolien erg leuk vond. We hebben jonge kuikentjes en een jong kalfje gezien. De enige die de geitjes maar niets vond was Rakker, maar die genoot al met volle teugen van het zonnetje dat scheen en alle aandacht die hij kreeg.