kioloa ( pretty beach) - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu kioloa ( pretty beach) - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

kioloa ( pretty beach)

Door: jennieengertjan

29 Maart 2011 | Australië, Gerringong

even een korte verslag. we zijn nu bij de informatie om even te mailen\we hebben hier geen bereik met onze mobiele telefoon.
we zijn op een prachtige camping in een national park waar de kangaroe's om je camper heen huppelen. mooie vogels en prachtig weer, wat wil je nog meer. we gaan nu de omgeving wat verkennen en boodschappen doen. we melden ons weer als het kan. doei.

groeten jennie en gj

• 29 Maart 2011 - 06:14

Lennert En Lieske:

hier dan eindelijk een berichtje van ons. Wat leuk om al jullie belevenissen zo te kunnen volgen wat zullen jullie veel indrukken opdoen en genieten ! We zijn nu al benieuwd naar de foto's en video's. Zo te zien hebben jullie nu prachtig weer. We wensen jullie nog fijne weken toe en geniet van al het moois in Gods schepping. Len en Lies

• 29 Maart 2011 - 06:59

Ina:

even een berichtje van ons.
    koos is met onderzoeken bezig en moet door diverse skens.
    dus er wordt wat aangedaan.
    God heeft ons geen kalme reis beloofd maar wel een behouden aankomst. dat is goed om te weten.
    we genieten van de bouw van een mezennestje want we hebben meesjes al langer de zaak zien bekijken en het is goed bevonden.
    mezen zijn schichtig we hebben al meer een nestje gehad.
    je ziet ze bedrijvig bezig en opeens zijn ze weg.
    de natuur is zo mooi.
    leuk om te horen dat er kangaroes om jullie camper lopen.
    dat hebben wij ook beleefd, pas maar op je brood enz. daar zijn ze gek op.
    bij ons waren er meer kangaroes dan mensen.
    koos heeft er ook een paar doodgereden, maar gelukkig zijn er genoeg.
    groetjes

• 30 Maart 2011 - 14:38

Jolien:

Opa en oma... Hebben jullie het fijn op vakantie? Bedankt voor de mooie kaart.
    Groetjes en Kisses Jolien