Weer bij Leen thuis - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Weer bij Leen thuis - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Weer bij Leen thuis

Door: jennieengertjan

06 April 2011 | Australië, Gerringong

We zijn weer terug in Gerringong Hebben een prachtige reis naar Snowy Mountains gemaakt,geslapen in het Alpine hotel en gister morgen met de kabelbaan omhoog en wandeling op het dak van Australie gemaakt en koffie in het hoogste rest.ca 1940mtr.Vandaag nog naar Fitzroy Falls nat.park geweest tussen de buien door zomaar de zon ff en we mochten het zien daarna trok het weer helemaal dicht.De camper en de was gedaan.Leen heeft voor ons heerlijke kangaroe biefsuk gebakken met paprika en daarin geb.ei...heerlijk.Ik zou alleen wel weer eens een poosje rechts willen rijden maar dat vinden ze hier niet goed.nou nog een paar fotos en dan hebben we weer genoeg gedaan voor vandaag tot morgenhooor.

• 07 April 2011 - 04:58

Jojo:

vinden ze dat niet goed? je mag daar ook niets! maar goed, fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. kan je zo'n springding niet meenemen, in je binnenzak of zo?
    een kan-goeroe in de tuin is weer eens wat anders. prettige avond vast, het is hier bijna 07:00 dus ik ga rap werken.
    jo