Cairns - Reisverslag uit Townsville, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Townsville, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: Jennie

13 Oktober 2013 | Australië, Townsville

Test na een uur typen

• 13 Oktober 2013 - 09:38

Heleen Van Wijngaarden:

Hee, jullie aan het andere eind van de wereld, jullie hebben hopelijk echt veel beter weer als wij hier, het regent hier erg hard, het is gewoon nog donker, ik hoorde het geluid van het binnenkomen van een e mail en zag verstuurd door Jennie, ik dacht leuk! Even lezen maar volgens mij lukt het niet.
    Jammer, morgen weer een nieuwe poging! Wij vinden het erg leuk om te lezen, jullie verhalen van australië.
    Hier gaat bijna alles goed, Leo is sinds donderdagmiddag thuis, zijn knie ging een aantal keren op slot, als hij dan met zijn been wat slingerde kwam het weer goed, maar na een keer of 8 ging het niet meer.
    Kon vrijdagochtend gelijk bij de orthopeed in het ziekenhuis zijn, deze denkt kapotte meniscus. Dus donderdag mag hij al komen voor een kijkoperatie. Dus even afwachten.

Het leek wel lang 7 weken, maar er zijn er inmiddels al weer 3 voorbij, wat gaat dat voor ons hier enorm
    snel, ik hoop dat het voor jullie minder snel voorbij gaat. Geniet van al het moois wat jullie zien! Heel veel liefs!