Nieuw zeeland Auckland Russell - Reisverslag uit Russley, Nieuw Zeeland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu Nieuw zeeland Auckland Russell - Reisverslag uit Russley, Nieuw Zeeland van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

Nieuw zeeland Auckland Russell

Door: Jennie

20 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Russley

Hallo allemaal,
Hier zijn we dan vanuit nieuw zeeland.
Het eerste weekend in nieuw zeeland zit er op.
We hebben een leuke camper van Apollo , best wel groot hoor.
3.50 mrt hoog en 7,5 mrt lang.
Na de uitleg hoe alles werkte, boodschappen ingeslagen en daarna op weg naar het noorden. In de buurt van warkworth van de weg afgeslagen op zoek naar een camping. Dan bleek best wel veer te zijn, en toen we langs een camping kwamen daar maar gestopt, want het was inmiddels bijna donker en bijna 19.30.
We hadden echt geluk, want ze waren eigenlijk afgesloten, maar we kregen toch nog een plaatsje. Een prachtig plaatsje aan de kust. Na alles een plaatsje te hebben gegeven allemaal naar de kooi, en de volgende dag weer verder.
Toen zijn we doorgereden naar Russell aan de Bay of Islands,
Een prachtig plaatsje, waar we deze dag, dus zondag naar de oudste kerk van nieuw zeeland zijn geweest. Was erg bijzonder en het was fijn om in Gods huis te zijn. Morgen gaan we weer verder. We zijn van plan dan over te steken naar de westkust van het noorder eiland en dan weer op weg richting Auckland.
Nog even een terugblik op de musical in het opera house, dan was prachtig, een belefenis. Ook de botanische tuin was prachtig.
Nu stop ik weer, snel weer nieuwe berichten ok??
Leuk dat we jullie reacties ontvangen.

Groet van ons allen

GJ, Gerdien, leen en jennie

• 21 Oktober 2013 - 15:12

Pieter:

Hoi beste reizigers,

Het is erg leuk om jullie op deze reis te kunnen volgen, met de vele foto's en verhalen. Met alles wat ik heb gelezen hebben jullie echt een hele mooie vakantie.
    Blij dat jullie veilllig op NieuwZeeland zijn aangekomen,het is qua weer vast eve omschakelen maar daar is wat aan te doen.
    Ik wil jullie op de verdere reis ook weer een hele fijne tijd toewensen.

Groeten,

Pieter

• 21 Oktober 2013 - 19:36

Johan:

Leuk weer wat te horen! Geniet ervan hè! Hier gaat alles goed. Ik heb nog wat foto's en filmpjes via Whatsapp gestuurd naar GJ z'n mobiel. Kus van Jolien!