aangekomen bij willem - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu aangekomen bij willem - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

aangekomen bij willem

Door: jennieengertjan

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2011 | Australië, Gerringong

goed aangekomen hoor. maar... ook hier regen. wel zijn de vooruitzichten beter voor de komende dagen. we slapen vandaag bij wllem en morgen gaan we verder naar forbes.
ze geven wel beter weer op. ik weet niet ofdat we morgen kunnen webloggen. we zien wel. gr, ma

  • 21 Maart 2011 - 10:42

    Peter En Tineke:

    hier alles ok,
    leuk om wat foto's van jullie te zien.
    en te horen dat het bij jullie regent hier schitterend weer al 3 dagen.
    heb vrijdag nog bij de dokter gezeten had met de schroeftol in m'n vinger geprikt maar is nu dicht, jammer hor.
    zaterdag knie verdraaid dus loop nu beetje mank, gaat vanzelf over.
    veel plezier nog down onder spreek jullie wel weer.

    groetjes Peter en Tineke

  • 21 Maart 2011 - 12:55

    Tini (en Moeder):

    Jammer, dat het weer niet zo mooi is. Leuke foto's. Met ons alles ok hoor. Ik ga weer ijverig aan het printen en voorlezen! Veel plezier met elkaar en maar hopen op wat beter weer. Lieve groeten van moeder De Koning en Tini.

  • 24 Maart 2011 - 08:35

    Ina:

    weer even een berichtje.
    jammer dat jullie allemaal regen hebben, dat is bijna nooit.
    ze hebben ook klimaatproblemen denk ik.
    het is hier al dagen mooi weer, lekker hoor.
    verschil moet er wezen.
    vervelend al koos zijn longproblemen.
    morgen gaan wij naar dordtwijk, zo noemen ze dat ik ga mee want ik heb een parkeerkaart.
    toevallig was gert hier net toen de dokter kwam, dat doen ze niet vaak, het laat zich enstig aanzien.
    jammer.
    wilko, nicoliene en myrte kwamen ook s'middags dan voel je een fijn medeleven.
    afwachten maar.
    hij kan niet gemist worden.
    meer weet ik niet ik ga me op mijn koffie storten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gerringong

Vakantie naar Australië

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2016

Nog 1 week

26 Oktober 2014

Aangekomen in Kaapstad

26 Oktober 2014

Foto's geplaatst bij verslag oudtshoorn via George

24 Oktober 2014

Oudtshoorn, via George

22 Oktober 2014

Port Elisabeth

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 34437

Voorgaande reizen:

24 Maart 2023 - 15 Mei 2023

Australie 2023

10 Juni 2022 - 15 Juli 2022

Scandinavië 2022

07 November 2016 - 24 December 2016

Australie en nieuw zeeland 2016

10 Maart 2011 - 11 April 2011

Vakantie naar Australië

Landen bezocht: