"store" - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu "store" - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

"store"

Door: jennieengertjan

28 Maart 2011 | Australië, Gerringong

een store is geen verhaal joke
dit is wat leen bedoeld een ruimte
waar mensen hun goederen tijdelijk
kunnen opslaan. een verhaal is een story.
en ja we hebben het goed naar onze zin en ik spreek gelukkig goed engels, ik denk soms al in het engels. je vader echter niet, dat is best jammer want nu kan hij de gesprekken en de kerkdiensten niet zo
goed volgens als ik, en moeten leen en ik het later weer vertalen. maar dat hebben we er wel voor over hoor.
vanmorgen zijn we met de gependioneerden een uur gaan wandelen
en dan spreek je ook weer allemaal mensen. leuk he . wat leuk he die reakties van iedereen. we zijn blij dat we zo met elkaar kunnen communiseren. gr. jennie

• 28 Maart 2011 - 09:03

Tini (en Moeder):

Zo, vakantiegangers, ik heb me vanmorgen weer helemaal ingelezen in jullie reisverslagen. Fijn hoor dat jullie het zo naar de zin hebben, en wij genieten op afstand allemaal mee. Bij ons gaat het goed. Mama heeft tot en met zaterdag nogal last gehad van erge vermoeidheid na haar hevige bloedneus van woensdagavond. Een aantal avonden vroeg naar bed en 's middags langer doorslapen heeft haar goed gedaan. Ze was zondag weer goed te spreken! Geniet van jullie welverdiende vakantie en tot de volgende keer. Liefs van moeder de Koning en Tini.

• 28 Maart 2011 - 16:03

Leo En Heleen:

Hee daar, lekker weer 27 graden.
    Hier ook alles goed, leuk dat jullie kunnen genieten van alles. Nu samen weg op zoek naar al die enge beesten waar Gert-Jan over gelezen heeft, of heb je die al gezien? We lezen dat jullie over 14 dagen alweer terug zijn, wat gaat dat toch verschrikkelijk snel, we hopen voor jullie dat het daar iets minder snel gaat. Want je hebt het daar vast minder druk als hier. Geniet er maar van zo heerlijk niets te hoeven doen.
    Na 2 weken kunnen jullie dat nu vast wel.
    We hopen dat jullie nog een leuke tijd hebben daar en mooi weer zou ook niet gek zijn natuurlijk, de regen heb je al gehad, dus komt vast goed.
    Angela komt net thuis, is vandaag naar de veiling geweest en heeft australische planten meegebracht Codylines, jullie weten vast wel welke dat zijn!
    Heel veel liefs!