merimbula - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu merimbula - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

merimbula

Door: jennieengertjan

31 Maart 2011 | Australië, Gerringong

momenteel zijn we hier met de camper.
het is prachtig weer. we staan op een mooie camping. we dachten onderweg dat er iets mis was met de camper,
maar dat blijken bel-vogels te zijn. die hoor je hier overal. we hebben het goed naar onze zin, en zijn van plan via de snowy mountains terug te rijden begin volgende week.
we hebben ontdekt dat je bij informatiebureau's kunt internetten en onze email bekijken dus daar gaan we naar op zoek als we onderweg zijn.
hier zijn weer allemaal andere bijzondere vogels. we laten zo spoedig mogelijk weer van ons horen.
groeten jennie en gj

• 31 Maart 2011 - 05:33

Gerard:

Zit ik hier te ploeteren en te stressen met weer veel te veel werk om me heen. Ik denk eerst maar eens kijken of het bij jullie aangenamer is. Zo te zien wel (25+) Ik zie alleen maar weinig foto's, zeker een lastig klusje? Verkeerde kabeltjes en zo, alles in het engels, bitjes en bite-jes die scheef zitten, ja ja. En hoe zijn de campings? Lopen ze daar ook allemaal met een plee-rolletje in een plastic zakje naar de toilet? En zitten ze op hun net geveegde kunststof grasmatje voor de tent te koekeloeren wat de buren doen? Nou, ik ga maar weer verder met werken. Veel plezier nog en groeten aan Leen.
    Gerard.

• 31 Maart 2011 - 08:31

Nico & Hilly Visser:

Zo te lezen hebben jullie nog helemaal geen zin om naar ons koude kikkerlandje terug te keren.
    Nou groot gelijk geniet er nog maar lekker van
    leuk om jullie zo te volgen.

groetjes

• 01 April 2011 - 07:39

Ina:

gertjan ik heb weer staartstukken gekocht, dus verwachten we je binnen niet al te lange tijd thuis.
    wat leuk he met de camper, vond je het rechts rijden niet moeilijk?
    liefs.