eden - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu eden - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

eden

Door: jennieengertjan

03 April 2011 | Australië, Gerringong

hallo allemaaal, voor het eerst met wifi op internet spannend hoor.
we hebben prachtig weer. wel is het 'snachts koud. maar overdag is het heerlijk weer. we zijn hier vrijdag aangekomen en gaan morgen weer weg naar de snowy mountains. we hopen dat het daar niet zo koud is, dan gaan we misschien wel in een hotel/motel.
dinsdag avond, woensdag in de loop van de dag hopen we weer bij leen aan te komen. gisteren zijn we met een soort catamaran de oceaan op gegaan langs de kust en hebben we dolfijnen gezien.
we staan op een mooie camping en hebben vanmiddag een mooie wandeling gemaakt. het is hier nu wintertijd dus het tijdverschil is nu 8 uur voeger als in nederland. nou misschien morgen weer een verslag als er wifi is. groeten jennie en gertjan.

• 04 April 2011 - 08:04

Joke:

Fijn weer wat te horen. Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Nog geen heimwee naar huis?
    Hier alles kids. Mooi weer gehad dit weekend. Lekker buiten gezeten. De keet is van het weekend weg gegaan, dus we hebben weer een tuin gekregen. Gelijk alles maar eens goed opgeruimd en de tuin eens onder handen genomen. Deze week hoef ik alleen woensdag ochtend te werken, dus de rest van de week de schuur verven en buiten zitten.
    Rakker is zo goed als zindelijk... op af en toe een ongelukje na. HOERA!!!

• 04 April 2011 - 08:07

Joke:

O ja Wat tijd betreft hou ik de tijd die hier links bovenin staat aan. Dat is 8 uur later als hier i.p.v. vroeger toch?

• 04 April 2011 - 08:09

Euh... rechts