in sydney bij barbara - Reisverslag uit Sydney, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu in sydney bij barbara - Reisverslag uit Sydney, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

in sydney bij barbara

Door: jennie

17 Oktober 2013 | Australië, Sydney

hallo allemaal,
voordat we morgen naar nieuw-zeeland vliegen nog een laatste verslag uit australie. na een vlucht vanuit Cairns aangekomen in Sydney en vandaar op weg naar Barbara en Daniel, dochter en schoonzoon van Leen.
de volgende dag naar het Centrum van Sydney waar we de Sydney tower hebben bezocht en waar we hebben genoten van een prachtig uitzicht.
daarna getracht een batterij te vinden voor het horloge van jennie, wat 2 uur in beslag heeft genomen omdat juweliers dit hier dus niet zelf doen. uiteindelijk een adres gekregen van een zwitserse horlogemaker in de stad en daar jawel een nieuwe batterij laten monteren. toen was de middag bijna om en hebben we ,'s avonds een bbq bij barbara gehad. De volgende dag naar de blue mountains geweest waar we halverwege Leen hebben opgepikt die ons de rest van de dag heeft rondgeleid. een prachtige dag gehad met een heerlijke lunch door leen meegebracht genoten op een parkplaats en klaargemaakt op de bbq's die daar staan vrij voor gebruik. 's avonds barbara, daniel en callum uitgenodigd voor diner bij de chinees. was erg gezellig en veel anders als thuis. weer een ervaring rijker. nu staan we gereed om weer naar sydney te gaan, waar we vanavond met Leen en Claire een uitvoering bij hopen te wonen in het Opera house. hoe dat is gegaan melden we weer als we in nieuwe zeeland zijn aangekomen.
tot dan, doeiiiii

groet ma, gj en gerdien

• 18 Oktober 2013 - 23:14

Gerard&Betty:

Dag Allemaal,

Van ons weer even een reactie. Inmiddels zijn jullie wel geland in Nieuw Zeeland denken we zo.
    Nu dus met de camper op pad.
    Benieuwd hoe jullie dit ervaren.
    Gisteren hebben wij Tonny nog ontmoet. We moesten de hartelijke groeten door geven van Tonny aan Len. Tonny is net terug uit Jordanië.
    Wij wensen jullie een mooie en fijne tijd met elkaar.

Liefs van de Buitendammers.