bij Lejo en Mandy - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu bij Lejo en Mandy - Reisverslag uit Gerringong, Australië van jennieengertjan - WaarBenJij.nu

bij Lejo en Mandy

Door: jennie

29 September 2013 | Australië, Gerringong

Hallo allemaal,
Ik hoop dat het bij jullie net zo goed is als bij ons.
Na enkele dagen bij Leen te zijn geweest, en wat rondgekeken
te hebben in de omgeving, vrijdagmorgen afgereist naar Port Stephens.
Voor de zekerheid om Sydney heen gereden, wat de reis best wel lang maakte.
daarna een touristische route door Huntervalley wat erg mooi was.
om 17 uur aangekomen in Port Stephens waar we een prachtige kamer hadden aan de zee. bij de thai gegeten en daarna om 21 uur naar bed en
direct in slaap gevallen. allemaal. om 8 uur ontbijt op het resort en daarna onderweg naar lejo en mandy weer via een touristische route,
prachtige vergezichten en wondermooie kleuren.
bij mandy aangekomen om 16 uur, waar we aller vriendelijkst ontvangen zijn. na een heerlijk diner weer super goed geslapen. daarna een bezoek gebracht aan een koala, kangaroe wildpark, daar voor de eerste keer een echte monbat gezien. was erg leuk. daarna weer terug en gerelaxt in de prachtige tuin, nu gereed voor diner en morgen vroeg weer op op weg naar lamington national park, wat een lange reis lijkt te worden. maar goed daar blijven we ook weer een extra dag, dus we zijn er klaar voor.
groet aan iedereen van ons drieen.

jennie

• 29 September 2013 - 12:34

Tineke:

Klinkt geweldig allemaal! Welterusten en goede reis verder. Groetjes peter en tineke

• 29 September 2013 - 21:28

Johan :

Klinkt goed! Veel plezier verder!